sobota, 12 lutego 2022

Konflikt. Przegrana czy szansa?

Nie lubię konfliktów.

Za wszelką cenę unikam konfrontacji.

Staram się być miła.


A może...
Nigdy nie nauczyłam się, jak konstruktywnie przechodzić przez konflikty.
Brakuje mi narzędzi do rozwiązywania konfliktów.
Wydaje mi się, że konflikty niszczą relacje.
A może...
Dobrze i bezpiecznie się czuję w relacjach, także wtedy kiedy pojawiają się w nich konflikty.

Mam wiedzę i narzędzia do tego jak się wtedy zachować.

Czuję, że dzięki ćwiczeniu tych umiejętności i mojej odwadze, moje relacje są coraz głębsze i bliższe.










Mój stosunek do konfliktów ewoluuje. Nie, nie mogę w pełni się podpisać pod ostatnimi zdaniami - ale też nie czuję się już uwięziona w pierwszej serii.

Zapraszam na warsztat o konfliktach. Stacjonarnie, w Warszawie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz