poniedziałek, 8 lipca 2019

W Równowadze w gościach na macie przy herbacie :)

 Ruch, rodzicielstwo, emocje, równowaga:)

Z Kasią z Trening na Bosaka znamy się od lat.
Kiedy urodziłam trzecie dziecko, nasza cudowna położna skierowała mnie na badania dna miednicy - to badania płatne, niestety nie refundowane w Polsce, ale bardzo ważne po - szczególnie trzecim - porodzie naturalnym. Okazało się, że moje mięśnie są w słabej formie i potrzebują wsparcia. Takim wsparciem okazała się dla mnie Kasia z Trening na Bosaka - początkowo ćwiczyłam z nią pilates a teraz jakąś fantastyczną mieszankę jogi, pilatesu, ruchu naturalnego, i kto wie czego jeszcze, hahahaha. 
Na treningach Kasi ciągle coś się dzieje, ćwiczenia co chwila przeżywają modyfikacje a moje ciało odpłaciło mi brakiem bólu pleców, lepszą formą i ogólną szczęśliwością:)
Po drodze przeprowadziłyśmy setki rozmów i jak to bywa zainspirowałyśmy wzajemnie różnymi ideami. Narodził się wyjazd dla mam a także ta rozmowa "na macie przy herbacie":) 
Posłuchajcie:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz