poniedziałek, 23 maja 2022

Ciałopozytywny podcast dla rodziców i opiekunów "Oswajamy dojrzewanie"

Podcast MOONKA "Oswajamy dojrzewanie"  to taka przygoda, której powiedziałam TAK i wskoczyłam w to na główkę - to nic, że nigdy tego nie robiłam, można uczyć się płynąc na fali:) 

                               

 


     

                    LINK do SPOTIFY TU :)  a do APPLE tu:)

 

 

Kocham klimat radia, a tu jest trochę podobnie. 

A do tego całym sercem jestem w temacie ciałopozytywności i seksualności. 

Czego możecie się spodziewać w podcaście?

Do każdej rozmowy zaprosiłam innego Gościa/ Gościnię i skupiamy się na jakimś kawałku oswajania dojrzewania. 

Będzie o tym czym jest dojrzewanie, jak rozmawiać z dzieciakami 

i jak zaopiekować siebie, swoje emocje. 

 

W pierwszej rozmowie pytam Basię Pietruszczak, autorkę moonkowej serii książek "Twoje ciałopozytywne dojrzewanie" 

o  CIAŁOPOZYTYWNOŚĆ.

Jeśli ciekawi Was, jak przekłada się ona na zdrowie, pieniądze i ogólny dobrostan, i co warto robić na co dzień, żeby wspierać nasze dzieci w budowaniu dobrej relacji z ciałem - zapraszam:)


Jestem ciakawa Waszych opinii i niezwykle podekscytowana!

Projekt, w który się zaangażowałam całym sercem idzie w świat:)

Dziękuję Moonce za zaproszenie i zaufanie, a Maćkowi z podcastu Dział Zagraniczny za absolutnie niezwykłe wsparcie - życzliwe, merytoryczne i ...najlepsze! Każdemu życzę takiej nauki!


Link do strony MOONKA - TU - znajdziecie na niej również BLOGA (a na nim wiele bardzo ciekawych artykułów) i sklep z moonkowymi książkami i grą:)

 

Do przeczytania

i do usłyszenia:)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz